Back to reality

Tjaaaaa! 
Har precis smockat i mig två pannbiffar, potatis, lingonsylt, lök och brunsås, namnam! 
Och nu sitter jag här tillsammans med min halvfulla kaffekopp för att plugga lite grann. Som rubriken säger: Back to reality.

Tänkte att jag berättar om mina dagar i korthet som det brukar bli nu för tiden när jag inte riktigt har tid/lust att blogga.

Söndag: Åkte hem till Sebastian vid 12 tiden och vi bar lite sängar och sådant, sedan sov jag där.

Måndag/igår: Vi drog oss lite extra länge, bussen var 20 minuter sen vilket resulterade till att vi missade tåget i Vänersborg och fick vänta 10 minuter där. Väl i Trollhättan fick jag för mig att 424 Lilla Edet åkte igenom MÅG men det visade sig att jag hade fel och vi hamnade i Lilla Edet istället. Jag hann då inte komma till min mattelektion, men fick närvaro ändå för att historien var så bra, haha! Efter skolan åkte jag hem och lagade mat och duschade, sedan tog jag bussen hem till Sebastian igen, då vi kollade de två sista avsnitten på säsong 4 på Breaking Bad, ASBRA!

Idag: Vi låg och drog oss ganska länge idag med, bussen var i tid men jag tog fel buss in till Lisa istället. Bussen jag tog stannade bara vid Inovatum så jag fick gå av där och vänta på nästa buss som kom 5 minuter senare (typiskt mig). När jag väl kom till Lisa började vi med att filma våran andra skräckfilm. Sedan tog vi bussen in till skolan igen vid 12 och käkade. Jag har varit hemma i en dryg timma och nu ska jag sätta mig och plugga, usch. Men måste man så måste man. Slutar även tidigt imorgon så det är rätt skönt! Och på torsdag har jag bara en lektion och den börjar 13 och slutar runt 14 tror jag, haha.

Slänger upp en charmig bild jag la upp på instagram i torsdags, såhär såg jag ut för några år sedan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback