Min alla hjärtans dag

Hej på er! Tänkte berätta om min gårdag för er!
 
Började vid tio med historieprov, helt kaos var det. Sedan hade vi lite myspys på engelskalektionen och avslutade dagen med fotolektion då vi fick sluta 45 minuter tidiagare eftersom ingen fick någonting gjort.
 
Vid fyra tiden hämtade Sebastian med familj upp mig på resecentrum i Vänersborg och när vi kom hem till honom låg det en överraskning på "min" sida av sängen, en ros och Lindt lindor chokladask, gullegubben! Vi åt hamburgare och kollade på fångarna på fortet och jag slog mitt första rekord på flappy bird till 71. 
 
Idag vaknade vi vid tio tiden men låg och drog oss till tolv, eller ja.. jag gjorde det.. hehe.
Vi låg och kollade på de två sista avsnitten av breaking bad, fällde en tår dels för att det tog slut och dels för att det var sorgligt. Och idag slog jag gårdagens rekord och kom upp i 97!
 
Vid sex tiden drog jag mig hem igen och har bänkat mig framför tv:n för att kolla hockeyn!
 
Om inlägget ser konstigt ut är det för att jag bloggar från mobilen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback