Ett tråkigt liv

Hej på er! Idag klev jag upp vid 05:30 för att åka till Älvhögsborg 6:45.
Trotts att jag var ute i så bra tid kom jag försent, i och för sig hade de inte börjat, vilket var skönt.

Men anledningen till att vi var på Älvhögsborg var för att alla i årskurs två på Magnus Åberg och Nils Ericsson skulle dansa. Jag var livrädd innan jag väl kom dit, övervägde att inte åka dit alls, men eftersom man inte kommer undan det så åkte jag ändå. Det var faktiskt mycket roligare än vad jag hade kunnat tänka mig! Jag fick bara bra partners och alla var lätta att prata med! Jag fick dansa med både tjejer och killar från båda skolorna. 

Annars gör jag inte så mycket nu för tiden, i söndags kom Sebbe hit och sov över till måndagen. 
Vi kollade på Insidous 2 och pratade mest. I måndags började jag skolan igen, det kändes väldigt konstigt men nu är jag inne i mina rutiner igen. I går gick dagen väldigt snabbt jag fick reda på hur jag låg till i både svenska och engelska, hade en redovisning på historialektionen och när jag kom hem kollade jag klart på säsong 9 av Vänner. Idag ska jag alltså börja på sista säsongen! Jag hoppas verkligen att en ny säsong kommer ut (sådär 10 år efter sista säsongen hehe) jag menar, det är en helt underbar serie och det är en serie som passar ALLA! På lördag ska jag och brudarna ha tjejkväll hemma hos Lisa, det ska bli superduper mysigt!

Som ni ser har jag inte så mycket att berätta, för det mesta sitter jag hemma och kollar på serier. The story of my life. Så nu ska jag fortsätta att kolla på serier, inte bry mig om att blogga tills jag har någonting nytt att berätta och bara leva livet. Ja mitt liv går ut på att kolla på serier, vara med mina vänner/pojkvän och sova, inget fel med det. Avslutar här med inlägget med en bild på mig och min katt, TJENIXEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback