Idag är det ingen vanlig dag, det är Linnéas 18-årsdag!

Hej på er! 

Idag har jag hunnit med en heldel. Jag klev upp vid sju och gjorde mig i ordning för ännu en skolvecka. 
När jag väl kom till skolan visade sig att våran mattelärare inte var där, det gjorde oss ganska glada för vem vill egentligen börja sin måndag med en mattelektion? Vi satt istället och kollade på parodier av One Direction, skrattade och drack te. Sedan hade vi svenska och när den lektionen var slut åkte jag hem igen.

Efter att jag hade fått i mig lite middag åkte jag, mamma och Emma tillbaka till Trollhättan för att kika efter skor på Överby. Jag hittade faktiskt ett par och det gjorde mamma med. Så nu kommer vi strosa runt med likadana dojor på stan - men vad gör det, de var ju snygga!! Hittade även en kofta på Gina Tricot för 250:- jättesnygg den med! 

Men som rubriken lyder är det inte vilken måndag som helst, det är Linnéas födelsedag! 
Och på torsdag ska vi fira henne på Strandgatan med presenter och god mat, möjligtvis fika.
Jag har till och med gjort ett litet collage som kommer att pryda min blogg här nedan.
Nästa gång är det min tur att fylla år, herregud vilka besvär jag kommer att ha att inte vara med och planera..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback