Torsdag, fredag, lördag, söndag

En summering av vad jag har haft för mig sen jag bloggade senast! 

Torsdag: Började vid ett och tog det lugnt innan dess, var hemma vid halv sex och kollade på Eldsjälsgalan tillsammans med min familj, Lena och Stina. Var bara Lena som vann på bingot.

Fredag: Åkte hem tidigare från skolan pågrund av sprängande huvudvärk. Först kom Viktoria och August på en snabbvisit och sedan kom Sebastian och sov över. Vi somnade väldigt tidigt för att båda var trötta.

Igår/Lördag: Vaknade vid elva tiden och sa sedan hejdå till Lena, Stina och Jenny som har varit här sen i onsdags! Vid tolv tiden åkte vi in till Vänersborg där Sebastians pappa hämtade oss och vi handlade lite mat eftersom vi skulle fira hans farmor som fyller år på tisdag, men även jag fick ett litet firande, gullisar! Sebastian gjorde iallafall kyckling rullader, klyftpotaits och en örtsås och till efterrätt blev det cream brulée, jättegott!! Vi spelade även lite sällskaps spel och jag och Sebbe vann sista omgången, YES!

Idag/söndag: Vaknade vid elva, haha då var alla redan vakna. Gick upp och tog en kopp te i min favorit mugg, nästa gång ska jag fota den jag lovar! Kom hem vid fyra och nu är jag med Shqipe och vi kollar på Real Madrid - Atletico Madrid, går inte så jättebra för Real, hahah..

hahah, gammal bild på mig och Shqipe! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback