Äntligen kan ni få svar på era frågor..

Haha förlåt.. Har ju inte bloggat & därför inte svarat på era frågor heller.. Men här kommer dem!
Svar på ''Annas'' frågor -
1. Hur länge har du bloggat? :)
Svar: Jag har nog bloggat sen jag gick i femman tror jag.. Alltså fyra år!
2. Har du några tips du kan ge en som vill börja blogga? :D
Svar: Gör det så intressant som möjligt, inte bara ''dagen outfit'' eller vad du har gjort idag!
Ska jag vara ärlig så skiter jag i vad du har haft på dig idag! Och så är det alltid kul med foton!
3.  Hur gammal äe du? :)
Svar:  Jag är femton år men i mars blir jag sexton!

Svar på ''Rosa poni:*'s'' frågor -
1. Kan du logga in på skype ?
Svar: Jag loggade in på skype och vi snackade en stund innan jag sprang i väg & gjorde ''misslyckad muffinstårta''. Men god var den iallafall!

Svar på ''Malins'' frågor -
1. Varför har du din blogg? För nöjets skull eller någon helt annan sak? (: PUSS FINIS!
Svar: Jag har den nog för nöjets skull tror jag, utan min blogg har jag inte någonting att göra framför datorn förutom att vara inne på skype & snacka med alla spelnördar & uppdatera min facebook! Puss min vackra!

Svar på ''FISHMAS - i egen hög person*'s'' frågor -
1. Tycker du Stina är tillräckligt sexig för att sätta på, eller bara lagom sexig på avstånd ?
Svar : Stina är väldigt sexig & härlig i sängen, så ja varför inte?!
2. Om Stina ringde dig mitt i natten vad hade du svarat då ?
Svar: Om jag hade vaknat så hade jag frågat om någonting hade hänt, annars hört av mig direkt när jag såg att du hade ringt!
3. Karin älskar Bosse, jaow. Älskar Bosse Karin? :*
Svar : Bosse älskar Karin jätte mycket & saknar henne otroligt mycket, rawr!

Svar på ''Elina - din gamla buddy d:'s'' frågor -
1. Hur många besökare har du per dag? (a)
Svar: Det är väldigt olika om man säger så! Det som jag tycker är roligt att se är att folk kollar ifall jag har bloggat när jag inte har bloggat på ett tag! Men har alltid någon som kikar in på min blogg, jag ska försöka blogga så länge jag kan nu, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback