Chillin' whit mama's computer!

Nyss kommit hem från Ingribyn, har varit på julmiddag hemma hos Maj-Britt & Erik!

Vi fick kolla på en film från när pappa var i  min ålder, det var jätte roligt att se hur de såg ut som unga/yngre!
Fick se båda min farmor (som nu är död, dessvärre!) , mina båda gammel mostrar & morbröder på pappas sida!
Ja lite allt möjligt fick jag se, kände igen en heldel personer faktiskt!

Fick även en julklapp idag med, utav min sjuårige kusin Filip! I år fick jag smink & parfym utav honom!
Tack så hemskt mycket!

Imorgon kanske det blir mellandags rea -shopping! Då ska jag ta mig & köpa en dator tror jag!
Har funderat på en Asus X53U-SX259V, med 15,6 tums skärm & blueray-spelare!
Men vi får se vad det blir, haha!

Jag har ingenting mer att skriva än att jag hoppas att ni får en fortsatt bra julhelg!

Ciao ciao, bitches!
Såhär snygg kan man också få vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback