God jul!

Ja jag får ju inte glömma att säga god jul till alla min bloggläsare heller! 
Hoppas att ni har haft en underbar jul och att den fortsätter lika bra! 

Dagen började med att vi åkte upp till gamla mormor & firade jul där tillsammans med henne! 
Sen så kom farfar & Marita (min bonus farmor kan man säga! ) hem till oss! 

Min jul har varit riktigt mysig! Farfar, Marita och morfar var på besök! Mycket trevligt! 

Måste bara påpeka att farfar rättade mig med att detta inte var min första gröna jul!
Men det var något jag redan hade förträngt, sorry! 

Jätte god mat fick jag i mig och många fina klappar fick jag, även jag hade varit snäll i år, haha! 
Tillexempel kläder, pengar, smycken & presentkort! 

Har mina bloggläsare haft en bra jul med mycket paket & god jul mat tro ? 

Nej nu väntar jag på att Viktoria ska äta upp sin mat.. Den tjockisen.. 
Jag vet att hon kommer bli en aning sur när hon läser detta sedan men.. Vem bryr sig... Inte jag iallafall!


Som ni ser är sista bilden tagen av min syrra, har inte tagi några julkort.
Klicka här för att komma till hennes blogg i ett nytt fönster!

GOD JUL ALLIHOPA!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag ä inte alls tjock, eller ;O <3

2011-12-24 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback