Har lussat, ursäkta!

Ber om förlåtelse, jag har nästa lussat hela dagen idag, puh!
En skrämmande händelse skedde när vi lussade i Kyrkanshus vid sju tiden (på kvällen) idag, jag höll på att svimma!
Även årets lucia (som faktiskt går i min klass) höll på att svimma, jesus! Stackas liten, hoppas att det gick bra!
Så känns lite skrämmande att vi även ska lussa två timmar imorgon också! Imorgon är det ju riktiga lucia! Lussebullar ska ätas till tusen, mums! Nu ska jag fläta mitt våta hår så det är lockigt tills imorgon!
Slänger upp ännu en video på mig och Viktoria! Spontankänslor ska man följa!

Kommentarer
Postat av: ANNA-SARA

sv: haha jaså? :o

2011-12-12 @ 20:54:19
URL: http://annasaraisakson.blogg.se/
Postat av: Elina.. Igen...

Hur rolig måste du vara asså?! x'D

Såg bara typ 10sek och det såg fett kul ut..

2011-12-12 @ 21:02:26
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback