Lanade igår minsann!

Som ni kanske läste i det senaste inlägget så lanade vi brudar igår!
Quake, det var faktiskt roligt! Ett gammalt men roligt spel!
Dock så fick jag avinstallera det idag, skärmen blev så ljus efter jag spelat Quake så ja jag vågade inte ha kvar det!

Jaja, jag somnade vid tre tiden i natt och vaknade vid tolv tiden i förmiddags!
Riktigt gott att man inte vaknade tidigare med tanke på när man la sig!

Idag får vi vad som händer men Hannah frågade om jag & Emma ville komma över till henne och lana i natt, hade varit kul ifall vi fick det för vår älskade mamma!

Dock så är denna förskylningen helt otrolig.. Inte frisk ännu.. Tänk om jag är dålig över nyår också?!
Det hade inte alls varit kul.. Bara fyra dagar kvar på året.. Detta året gick i en rasande fart!

Kom att tänka på när man var yngre så tyckte man att dagarna var så långa och ett år var en evighet, men nu känner jag mer att tiden bara flyger i väg! Jesus amalia!

Nej nu har jag ingenting mer att säga än att jag älskar att få upp kontakt med gammla vänner, det bara flödar in gammla kontakter! And I do love it!

Ciao Bella!
Lagomt snyggt med ett rosa headset intesant?!


Kommentarer
Postat av: n00b

din n00b! om du ska lana ska jag vara med!!! Ps, inge riktigt lan om man inte slår sönder ett tangentbord eller två

2011-12-27 @ 22:36:18
URL: http://www.GoFuckYourself.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback