Öronmat.

Hejsan alla bloggläsare! Hur har eran dag varit? :) 
Jag har haft en härlig dag faktiskt, inte varit särskilt trött eller ja, inte vad jag har märkt av! 
Har haft Öronmats träning hela dagen, mindre än en vecka kvar sjukt egentligen! 
För er som inte har en aning om vad Öronmat är så är det en konsert kan man säga, med Rådaskolans elever.
Har funnits sen min mamma gick på Rådaskolan så det har funnits ett tag kan man säga! 

En video när Viktoria sjunger You raise me up förra året.
På denna videon kan ni se mig längst till höger längst ner, haha snygging!



En video då Nadia sjöng since you been gone 2009 (min första öronmats föreställning)
Vet ej om jag syns på denna video, men sitter iallafall längst ner här också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback