Sjuk som FAN.

Okej rubriken är det bara jag, Hannah & min syster som fattar men ni andra kan ju låtsas att ni förstår! 
Okej jag skojar inte mitt liv håller på att gå under.. Jag nyser, hostar, snorar, huvudvärk, ont i örona & magen..
Liksom what the fuck is happening?! Karlstad gjorde mig ännu mer sjuk... Men ångrar ingenting!

Vi har julstökat hela dagen idag, satt upp granen och pyntat! 
Nu på kvällen så bakade jag lussebullar, mamma lagade knäck och Emma bakade muffins, om nom!
Julen är snart här, det börjar kännas nu när snön äntligen har lagt sig! Dock är det inte mycket snö, men duger fint!

Imorgon drar jag med Viktoria hem innan Öronmat, lovar att blogga så fort jag hinner & har orken till det!  

Fuck my life, duscha - sooooooooooooooooooova♥♥♥♥
God natt allihopa, detta inlägget ser ut som en fjortis blogg.. Som klagar på sitt liv.. K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback