Sorry dudes!

Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag åkte till Viktoria halv tio i går morse och vi hade fullt upp!
Vi var ute och fotade ett litet tag men det var alldeles för blåsigt och kallt för att kunna fota utan jacka.. 
Så vi gick in och fotade med en vit vägg! Så fort jag får bilderna ska jag göra i ordning headern.. Förhoppningsvis! 

Sedan så åkte jag med deras familj till Överby och shoppade lite smått och gott! 
En blus, ett skärp, två nagellack och ett par skor fick jag köpt! Så nöjd så! 

Just nu planerar jag nyår med Amanda, hon kommer hit imorgon och det ska bli så roligt! 
Fira sista dagen med en av mina närmaste vänner! 

Ska alldeles strax åka till morfar och handla åt honom, han behöver väl också ha lite mat antar jag, haha! 

Nej nog med alla skämt, har inget mer att skriva.. Ha det så bra allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback