http://erikasalo.blogg.se/ - tattade hennes.

1. Vad är ditt mellan-namn? Erica & Charlotte.
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? När jag var yngre ville jag heta Emma precis som min syster, men nu trivs jag bra med Sara! 
3. Är du i ett förhållande nu? Nej inte nu.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? Tillsammans måste ha varit Filip, men ja har inte velat binda mig. Utan jag har backat i sista sekund, sjuk tjej minsann.
6. Får man fråga varför det tog slut? Funkade helt enkelt inte antar jag, var 2-3 år sedan, hehe.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Well, beror på vilken synvinkel man ser det i från.
8. Vem vet mest om dig? Amanda, Hannah, Emma & Viktoria.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Antingen är jag ute & röjer eller hemma & myser!
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Finns många bra filmer, men I'm number 4 är en av favoriterna!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej
12. Har du någonsin varit full? Inte full, men lullig.
13. Har du testat droger? Att röka & snusa klassas väl som drog? I sådanafall ja.
14. Röker du? Nej.
15. Snusar du? Nej.
16. Saknar du någon just nu? Yup.
17. Hur mår du idag? Irriterad, trött & äcklad.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga dagligen, men fyra halstabletter idag.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag vet inte riktigt, övade nog inför öronmat I guess.
20. Bästa minnet från sommaren? Massa bra minnen! 
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Haha, Norge i somras.
22. När var du där? I somras med pappa & Sofia.
23. Är du rasist? Nej.
24. Har du helt svenskt ursprung? Så vitt jag vet.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Spelar ingen roll egentligen.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Jullovet, helt klart!
28. Sköter du skolan? Yup, det tycker jag! 
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Godkänd i alla ämnen.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? VG ++
31. Vilket ämne var det? SO.
32. Har du fått ig på ett prov? Ja, matte.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.
34. Anser du dig vara intelligent? Lite små smart kanske.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Sommrarna.
36. Vilken va den värsta tiden då? Ingen kommentar.
37. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Har hänt.
38. Har du haft sömnproblem? När det är fullmåne.
39. Hur ofta gråter du? Var längesedan nu.
40. Vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på musik, stänger in mig i en bubbla eller gör dumheter.
41. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Amanda & Hannah.
42. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Yup.
43. Vilken klass går du i nu? 9C
44. Vilken skola? Rådaskolan.
45. Har du varit otrogen någon gång? Nej.
46. Har någon varit otrogen mot dig? Yup.
47. Är du stolt över dig själv? ibland så.
48. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Personligheten.
49. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är härlig & söt person. Händer även att jag får komplimanger för mina bröst.
50. Har du lätt att få folk att skratta? Ja, faktiskt !
51. Cider elller öl? Cider!
52. Har du några talanger? Fota.
53. Vet du om någon är kär i dig? Antar det eftersom killen skriver att han älskar mig!
54. Är du kompis med ditt/dina syskon? Yup.
55. Vad står det i ditt senaste sms? Från Filip - 1h kvar? ;* <3 (skrev lycka till på träningen...)
56. Hur lång är du? 156 cm hehehe..
57. Hur mycket väger du? Eh.. några gram..
58. Vilken storlek har du på kläderna? 34-36-38.
59. Har du svarat ärligt? Yup.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: nej, inget lov här inte, men jag har självstudier så jag kommer "ta ledigt" lite under julen i alla fall.



Vad har du önskat dig i julklapp då?

2011-12-14 @ 19:11:12
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback