You know I wanna be the one who hold you when you sleep

Hej på er! 
Har gått fyra dagar sen mitt senaste blogginlägg och har lyckats hända lite saker i mitt liv. 

Torsdags:
- Jag var till tandläkaren vid 8 tiden på morgonen på min ''sovmorgons-dag''.
-Jag tränade lite på egen hand eftersom jag var ensam hemma.
- Åkte skridskor på gymnastiken och det gick MYCKET bättre än förra året.
- Och upptäckte att jag får vänta en timma i skolan när jag slutar fyra på eftermiddagen, jippi.

Fredags:
- Jag och Emma skickade in våran artikel om Spanien-resan till både TT-ela och 7 dagar.
- Jag, Gry och Tora var utomhus och fotade på fotolektionen, vilket resulterade till att vi nästan blev påkörda.
- Tora följde med mig hem ett par timmar, vi spelade bomber-man och bomb it och lyssnade på De vet du.
- När Tora hade åkt tog jag bussen hem till Sebbe för att sedan umgås med honom och hans familj. Vi spelade skitgubbe och drack öl - det var kvinnligt, jag vet!
 

Igår/Lördag:
-Kollade på Frozen, dock inte hela, men tänkte göra det nu. Den MÅSTE ses.
-Åkte för första gången till IKEA i Uddevalla tillsammans med Sebastian, hans pappa och hans farmor.
-Åt en god cheesecake, jag som vanligtvis varken gillar cheesecake eller IKEA-mat, woopwoop.
-Käkade pizza till kvällsmat och somnade innan midnatt tror jag.


Idag/Söndag:
- Blev väckt vid tio, käkade fil och ett ägg.
- Kollade på tre avsnitt av Leila Bakar och blev sjukt baksugen.
- Kollade även på ett x antal avsnitt av gamla goá Disaster Date. 
- ÅT BLODPUDDING, LINGONSYLT, POTATIS OCH BACON ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- Tog bussen hem och här är jag nu.

Nu sitter jag här, känner mig lite tom utan min pojkvän, men egentligen borde jag inte göra det eftersom jag förmodligen ser honom någon gång imorgon i skolan ändå. Men nu ska jag kolla på det sista av Frozen, sedan senaste avsnittet av American Horror Story och avsluta kvällen med en dusch och några avsnitt av Breaking Bad, inte så dålig kväll trotts allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback