Drar denna sådär ungefär 25 h innan det nya året!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yup!

Har du några nyårslöften?
Inte ännu, kanske kommer något senare!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Faktiskt inte!

Vilka länder besökte du?
Endast Norge förutom Sverige då!

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Eheheheh.. 17 december var väl ett trevligt datum?!

 

Vad var din största framgång 2011?
Bättre betyg!

Största misstaget?
Förlitat mig på fel personer, b.l.a.


Bästa köpet?
Min dator!


Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och pengar till mobilen antar jag!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Haha, Mange Makers - Mange bjuuuuder!
Och massa andra låtar förstås!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Känslorna varierade..
Men var nog mer bekymrad detta året.

Vad önskar du att du gjort mer?
Glatt mig även när det var som svårast.


Favoritprogram på TV?

Big brother & Jersey shore, for sure!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Amanda var nere och hälsade på, btw hon kommer i morgon!


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Egensinnig!

Den bästa nya personen du träffade?

Finns många, men b.l.a. Filip.
Eller ja, ny och ny.. Vi träffades för första gången i år.
När Hannah och han lurade med mig till Karlstad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback