Gör denna bara för att jag kan!

Snodd av Stinis!
DAGENS VILL HA: Jullov! 
DAGENS KLÄDSEL: I skolan: Jeanstights, kofta & Linne. Hemma: Mjukis byxor & linne.
DAGENS FRISYR: Utsläppt.
DAGENS LÅT: Witch doctor
DAGENS PLANER: Sova.
DAGENS SAKNAD: DH, guuud det ända jag snackat om idag..
DAGENS DUMMASTE: '' Va?! Var det Bacon som friade på DH?! Äsch.. Var inte ens i D-hallen när det hände..''
DAGENS MISSLYCKANDE: Skulle sätta upp håret, så hade jag tvål i handen..
DAGENS DROG: Sömn!
DAGENS KÖP: Ingenting köpt..
DAGENS GODIS: Schweitzernöts mjölkchoklad & lussekatt♥
DAGENS HUMÖR: Trött & uppspelt!
DAGENS CITAT: ''Oh, ih, oh,oh-ah-ahh!''
DAGENS ROLIGASTE: Mina & Viktorias tolkningar utav låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback