Grön jul..?

God morgon bloggen! Här kommer ett morgon inlägg! 
Jag sov längst i våran familj, haha! Somnade vid halv elva och vaknade tio imorse! 
La mig alltså först & vaknade sist, häääärligt! 

Strax efter att jag vaknade så skulle mamma åka och handla inför julafton imorgon!
Så jag satte igång med ris alá maltan, den blev hur god som helst!
Nu återstår det bara att göra saftsåsen, men mamma fick även köpa med sig potatismjöl för det hade vi inget!

Har även regnat en heldel idag.. Kommer det bli min första (?) gröna jul ?!
Det känns sjukt.. När det väl finns snö som de andra åren så har jag bara klagat.. Men nu saknar jag den..
Så mysigt över julen ju.. Ingen riktig jul utan snö heller!
Då kunde man lika gärna åka till ett varmt land och fira jul som Filip gör just nu.. Fusk eller vadå?!  

Nej nu har jag ingenting mer att skriva.. Jag sjunger med till Fronda - Nu kommer det tomtar, jag vill inte ens veta hur det låter.. Fuck my life vara sjuk under jul vad är det här för skit ?
Dock har jag smittat en massa människor också.. Hehe snäll jag är !

Kommentarer
Postat av: NorrlänningeN

Regnar här uppe i skellhell med.. är dock snö ute (A)

2011-12-23 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback