day three - my bestfriend.

Min bästavän heter Viktoria Wikmark och är född den 1 mars 1996.
Ifall jag skulle beskriva henne skulle det ta upp typ hela bloggen.. Men jag drar lite om henne!
Hon sjunger riktigt bra och har en väldigt speciell röst! Dock kanske hon inte har världens bästa musiksmak..
Men det kanske bara är jag som inte tycker om Taylor Swift.. :(
Hon rider även och har 10 stycken hästar (?) Tävlar och sånt där gör hon också..
Emh.. Vi fotar en massor tillsammans men hon verkar tycka det är roligare att fota mig än när jag fotar henne..
Tönt.. Men iallfall, hon är för det mesta alltid glad, förutom om någon hon verkligen tycker är irriterande är i närheten då får man passa sig, hehe.. Händer rätt ofta..
Vi kan inte vara sura på varandra mer än 10 minuter innan vi skrattar åt det.. Patetiskt..
Hon är den ordningsamma utav oss två, så hon får alltid ha min skåpnyckel eftersom jag har bytt lås på mitt skåp mellan 6-8 gånger I think.. Hehe..
Men jag älskar henne enormt mycket och jag hoppas att hon vet om det, för hon är den bästa vännen man kan önska sig!♥

En av alla bilder vi tagit.. Hon kommer hata mig när hon ser den här bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback