Tidsfördriv inför cupcakes baket!

Vilken svordom använder du mest? Hör i helvete eller fan.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Heh, min mamma väcker mig halv sju.
Var köper du dina matvaror ifrån? Jag handlar oftast inte mat, men antingen hemköp eller ica.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på vem jag ska fota/vara med på bild med!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Åka utomland!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Det kan hända!
Vad åt du till middag senast? Makaroner, falukorv & köttbullar, fml.
Kan du vissla? Ja..
Tittade du på tecknat när du var liten? Of course!
Äger du några popband t-shirts? Nej.
När flög du senast? Aldrig flugit.. Första gången blir till februari, om jag inte ska till turkiet i december med Amanda!
Pratar du några andra språk? Engelska & Tyska kan jag väl behärska I guess.
Har du gråtit offentligt? Yap.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja det skulle jag vilja!
Vad har du med dig in på bion? Fanta exotic & popcorn
Vad har du för väder? Grått & mörkt!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Går inte på gymnasiet.. Heh.
När sov du senast på golvet? Oj när jag sov hemma hos Evelina tillsammans med Hannah tror jag!
Vilken är din favorit drink? Jadu?
Gillar du din boendesituation? Jag stormtrivs!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Mellan 7-10 tror jag ?
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland så!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha hände allt, mest i sjuan dock..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16.
Tror du på liv på andra planeter? Finns väl säkert någon!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Det är bara att göra det bästa utav situationen".
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det tror jag inte..
Tycker du om att krama folk? Haha yah!
Äger du en digitalkamera? Nej men en systemkamera..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Miley Cyrus när jag praoade hos frisören sist gång.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Om det gör!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha nej ?
Är du mörkrädd? Nej.
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, min skinnväska & någon slags ring tror jag väl ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback