Var med Elin en stund!

Hejsan hoppsan bloggen min!
Hur är eran kväll? Själv så känner jag att tröttheten hinner i fatt mig nu...
Får väl se om det blir tidigt i säng eller om min syster & Hanna är pratsugna när de kommer hem om en timma!
Tror faktiskt jag tar en till dusch, det är så jävla skönt att duscha så det inte är sant, I love it!
Men iallafall.. Som ni ser i rubriken så har Elin varit här en liten stund, det var väldigt längesedan vi talades vid!
Så det var jätte kul att hon tittade förbi! Hon åkte typ hem för en halvtimma sedan för er som undrar!
Vi kikade runt lite på torget , snackade & ja hurmp.. Andra saker som man kanske inte borde ta upp just nu eftersom det kanske är någon ynka person som kollar på detta, haha!
Hoppas att resten utav eran kväll blir trevlig, vare sig ni ligger på soffan med en film eller är ute & partar loss!
Jag har endast en bild tillsammans med Elin tror jag ? & denna bilden är tagen för ca ett årsedan haha!
Elin hade blondt hår & jag hade min normala hårfärg, I miss it sooooo much! :'c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback