Day twenty - Love, what is it for me?

Kärlek är något man träffar på genom åren över allt, eftersom det existerar över allt.
Jag har väl inte upplevt riktig kärlek ännu, men visst jag har varit ''förälskad'' vilket ibland kan vara överskattat (enligt min mening, så ta inte åt er) .
Kärlek är dock någonting alla behöver det är som bröd & vatten. Vad skull världen vara utan kärlek?
Kan inte tänka mig en värld utan kärlek, bbara känslan utav att vara kär när det pirrar i magen eftersom man har fjärilar, att skvallra för sina ''tjejkompisar'' & berätta hur lycklig man är över att ha honom(/henne) i ens i liv.
Men när det väl tar slut (om det nu gör det) är väl inte det den bästa känslan som finns här i världen, speciellt inte om man gör slut på grund utav bråk osv.. Eller inte ens kan vara kompisar längre..
Kärlek är komplicarad & svartsjuk.
/ Sjukt svartsjuk tjej på femton år.

Vänner får man dock aldrig nog utav, jag älskar denna  & bilden är wounderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback