Börjar pirra i magen!

God eftermiddag! Slutade skolan alldeles nyss så detta är ett sprillans färskt inlägg!

Idag har vi mest redigerat med filmen som vi ska ha med oss till England.
Den blev helt okej tillslut! Jag sitter i ett björnetält för att vi ska göra det lite humoristiskt! Filmen handlar om våran allemansrätt här i Sverige, har faktiskt lärt mig en heldel om det.

Idag så ska jag packa inför resan imorgon, även göra tidsinställda inlägg så det kommer ut inlägg varje dag.
Ska även be Markus och Emma att blogga åt mig, kanske någon mer så blir det lite variation!

Nej nu måste jag äta.. HATAR kyckling men jag är hungrig.. Jahapp.. Bra avslutning här i Sverige..

Snyggt.

Kommentarer
Postat av: Mupp

HELVETE HELLER ATT JAG GÖR INLÄGG

http://3.bp.blogspot.com/-565NwT8w984/Tdr1wlvU0bI/AAAAAAAAABU/m-JEKQMG33s/s1600/Rage.jpg

2012-04-13 @ 17:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback