Glad påsk mina vänner!

Ja glad påsk mina bloggläsare! Hoppas att eran påskafton blir fin!
Idag så ska jag och min moster baka en massor! Tänkte även se om jag kunde sätta ihop någon påsklek som jag gjorde inför nyår!

Blev ingen Stinsen igår för det var stängt, haha. Vi var ute til nio på kvällen sen drog i hem för att det var verkligen iskallt! Dock drog vi med oss Hampus hem också! Jag och Jenny hoppade i badet när vi kom hem, jesus vad skönt det var - underbart! Vi satt en heldel framför chatroulette den kvällen, haha härligt!

Dagens outfit :
Mitt orange linne, favvisen och favvis byxorna, ni vet dem med hög midja!
Observera att jag inte bär något smink än, utan jag har naturlig skönhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback