Grattis kramar!

Får börja med att säga grattis till min gamlamormor som fyller 95 år idag! 
Hoppas att din dag fortsätter vara bra! Kom nyss hem från henne, efter ha firat henne.
Hon fick en blomma, två trisslotter, halstabletter och tårta. Inte så lätt att hitta på någonting till en 95 år gammal tant, dock verkade hon mycket nöjd med det hon fick!
Älskar dig gamla tanta, må du leva ut i hundrade år!


Får även gratta en mycket fin kompis som fyller 15 år idag, Cindy! Hoppas även att din dag blir fin! 
Du har redan fått min present i helgen så ja! Jo jag kan ju berätta vad hon fick av mig! Hon fick några ljus med dofter och så vidare. Grattis kära du, älskar dig!
Cindy är snyggingen bakom mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback