Inlägget är till min syster som kommer in - '' Sara, blogga jag har tråkigt''

Namn: Sara Brändström.
Ålder: 16.
Längd: 156.
Sko-storlek: 35.
Född: 1996. 
Bor: Mellerud.
Gör just nu: Bloggar och pratar med Viktoria på skype.

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, hjälpsam och omtänksam.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Uppkäftig när det behövs, lätt sur, lätt irriterad.
Vad är du rädd för: Får och ormar, även höjder.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är mån om hur andra mår.
Det roligaste jobbet du haft/har: Har aldrig haft något jobb, men har praoat och den roligaste praoen jag har haft är nog när jag praoade med en femårsgrupp.
Har du körkort och egen bil: Nej.
När tog du ditt körkort: -
När grät du senast: Förrgår kanske? 
När skrattade du senast: När Emma (min syster) sa container isället för coktail..
Vem åkte du bil med sist: Morfar.
Vem åt du mat med sist: Emma, morfar och pappa.
Vem sov du hos sist: Freya - England!
Vem sov hos dig sist: Viktoria.
Vad var du rädd för när du var liten: Tomten och min granne.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Fotbollsproffs.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Oj, vad jag minns en gång.
Värsta smärtan du råkat ut för: När jag skärde av mig tummen tror jag.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Svår fråga, mina vänner!
Någonting som gjort dig riktigt ledsen någon gång i ditt liv: När mormor gick bort.
Har du någonsin sportat: Ja, fotboll och simmning.
Någon du ser upp till: Ser inte upp till någon.
Vad finns alltid i din handväska: Varierar om det är till skolan eller en vanlig shopping dag.
Har du varit utomlands någon gång: Ja, England, Norge och Danmark. Till sommaren blir det Kreta också.
Vilken plats var finast: England.
Största stad/städer du varit i: Stockholm tror jag.

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin..?

Rökt: Ja.
Snusat: Ja.
Druckit: Ja.

Har du piercing eller tatuering: Nej, haft i öronen - ska ta nya.
Finaste komplimang du fått: Oj.. Det vet jag inte.. När folk säger att jag har fina ögon och är vacker kanske?
Har du någonsin fejkat en orgasm: Nej.
Hur många sex-partners har du haft: Virgin.

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Beror på.
Hamburgare eller pizza: Hamburgare.
Kött eller fisk: Kött, lätt.
Hund eller katt: Båda.
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet.
McDonalds eller MAX: Donken.
Vin eller Öl: Beror på.
Charter- eller skidsemester: Charter.
Sverige eller Utlandet: Beror på.
Sport eller nyheter: Sport.
Hockey eller fotboll: Titta på - Hockey. Spela - Fotboll.
Sommar eller vinter: Sommar.
Vår eller höst: Vår.
Flyg eller tåg: Beror på tiden.
Bil eller buss: Beror på vilka man åker med, kompisar - buss, familjen - bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback