Lista - England.

Tänkte att ni skulle få hjälpa mig lite! 
Håller på med en lista till England på vad jag ska ha med mig till Freya.


Hittills står det:

Hygien :
* Tandborste + tandkräm.
* Hårborste, shampoo, balsam, hårspray, smink, toffsar och hårspännen
* Handduk, kudde (?) .

Kläder:
* Orange linne.
* Höga jeans + ett extra par.
* Mjukis kläder.
* Sov kläder (Madagaskar och Hello Kitty).
* Converse, stövlar (?)
* Underkläder.

Övrigt :
*Mobil, laddare, karmera, musik i något slag, plattång, adappter.
* Bindor/tamponger (ifall ifall)
* Pengar, i massor.
* Någon slags present till Freya - någon idé?!

På bilden är det jag och Freya (alltså tjejen jag ska åka till) bilden är från i maj förra året.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback