Onsdag = kort dag!

Jag älskar onsdagar! Inte pågrund av lektionerna utan att vi slutar halv två! 
Så himla gott att sluta tidigt mitt i veckan, speciellt nu när man börjar bli skoltrött! 

Jag fick inte göra nationella muntiligt idag för att min klassförövrigt är helt störd.
Men man kan inte annat än att le åt det, dock hade jag gärna fått det överstökat! Plus att de flesta verkade ångra det som hände och är förstående varför man blev sur! Hade inte velat byta klass ändå, den är så härlig så! Men ja, alla klasser har väl sina svagheter precis som våran.

Ska snart plugga inför hemkunskapsprovet med Simon också, påtal om ingenting! Visste väl att ni skulle vara interesserade av att läsa det!

Mellerud ligger ännu en gång längst ner på alla skolor i Sverige, våran skola är värdelös.
Nej nu ska vi inte göra detta inlägget emo, så jag tar och slutar att blogga redan nu!
Ha det så bra så länge så bloggar jag senare!

Kommentarer
Postat av: william

roligt emd hemkunskap:D



SV; okej, men om du kollar på det andra bilderna, så har en sjal;)

Och säg gärna vad du tycker om mina "Where Am i?" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-25 @ 16:01:47
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback