I'm home once again!

God kväll allesammans! Hoppas att allting är bra med er.
Jag kom hem från Bullarebygden för ungefär två timmar sedan. Har haft det jättebra!
 
Vad har vi gjort? Ingenting särskilt om jag ska vara ärlig. Bara tagit det lugnt och umgåtts.
Vi åkte dock till Nordby köpcentrum igår. Fick med älsklingen i alla mina favorit affärer.
Han skämdes lite men han gjorde det ändå, gullefisen min. 
 
Jag och älsklingen gick även på en liten ''vandring'' längst Kvinneälv(?). Vi gick tills man inte kunde gå längre.
Då kom vi fram till en liten bergskant alldeles vid älven. Jättevackert. Synd att jag inte fick någon bild på det.
Men som ni vet glömmer jag alltid bort att fota mina händelser. Inte som min pojkvän som fotar mig var sekund som ni ser.. Jag kommer att hämnas en vacker dag, jag lovar och svär.
 
Vad jag ska göra nu? Det vill ni bra gärna vilja veta va? Ne men jag ska skypa med gosefisen David. 
Äntligen ska jag få prata med den fisungen. Jag gillar fisar, gör inte ni det? HIHIHIHIHIHIHIHIHIH.
 
You like duckfaces, don't you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback