Klassisk svensk sommar?

God kväll! Hoppas alla har det bra, det har iallafall jag. 
Har precis kollat klart på One Direction - up all night tour tillsammans med lillsyrran. Riktigt sevärd film. Love them.
Kanske inte lika mycket som min syster, eftersom jag har mer socialt liv än vad hon har, haha.
 
Som alla i mitt område kanske är medvetna om så har det åskat,blixtrat och regnat som bara den här om kring.
Blev till och med strömavbrott på Överby köpcentrum i Trollhättan. Och blixten slog ner inte allt för långt i från mig och mamma när vi åkte bil, kände att hela bilden vibbrerade. Även min syster hade känt av det inne i huset. 
 
Blir förmodligen sista blogginlägget för idag.
Återstår nästan bara två timmar av dygnet så inte så mycket mer kan hända. Eller? 
Nu blir det att kolla på Savage U iallafall. Ha en fortsatt bra kväll/natt.
 
Här har ni några bilder från vädret denna kvällen.

Kommentarer
Postat av: Melinda Nyrén

Åå, hatar svenska sommaren asså!

2012-08-02 @ 22:22:45
URL: http://melindanyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback