Lauren Condrad, så vacker.

Det är klart jag blir avundsjuk när du kramar någon annan tjej,
för i några sekunder håller hon hela min värld i sin famn.
 

God middag allesammans. 
Jag sitter och kollar på punk'd på MTV. Dem ska lura Lauren Conrad. 
Hon från The Hills ni vet? Hon som är så otroligt vacker? 
 
Blev väckt vid elva utav mamma då hon frågade om jag ville med till Sunnanå marknad.
Men jag ska dit med Viktoria sen så jag hoppade över det, just då. Så nu sitter jag och väntar på Viktoria.
Hon skulle komma någon gång mellan 12.00-14.00. Får se när hon behagar att dyka upp. 
 
Dagen kommer se ut såhär:
Sunnanå marknad. 
KAOS festivalen. 
 
In i mellan åt vet jag inte vad som händer. Vet inte vad som kan hända när jag umgås med Viktoria.
 

Kommentarer
Postat av: Melinda Nyrén

Jag har också varit på Kreta!

Ha en bra dag!

2012-08-04 @ 14:47:33
URL: http://melindanyren.blogg.se
Postat av: Moa & Frida

Ha det så bra! :)

2012-08-04 @ 15:19:55
URL: http://moffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback