Magnus Uggla gör min natt, varje gång.

God morgon kanske man ska säga, eller natt? Well your choice.
Klockan närmar sig gryningen och här sitter jag och Viktoria och lyssnar på Magnus Uggla och njuter.
Well iallafall jag, vem kan inte älska honom? 
 
Har precis kollat på Shutter Island. Psykofilm. Helt störd. Dock rätt bra, iallafall den sista timman. 
Iallafall någonting. 
 
Först så kom Viktoria hit runt två tiden. Sedan vid fyra tiden gick vi upp och mötte Kenny. Fick en gullig present av honom, visar kanske det senare. Om jag kommer ihåg det och orkar. 
 
Sedan ringde det på dörren runt sex-sju tiden på kvällen och i dörren stod Moa och Cindy. Hade tattat blommor från någons rabatt som dem gav till mig och Viktoria, haha rätt goa. Umgicks med dem i sådär tre timmar ungefär.
 
Runt åtta tiden fick vi tillslut hit Izak. Vi gjorde inte ett piss. Vi bara umgicks. Satt den mesta tiden inne på Emmas rum och degade. Fick ingenting gjort. Men var allt roligt att få träffa honom, broder Izak.
Många skratt lockade han till sig iallafall. As usual. 
 
Izak åkte hem runt två i natt och då passade jag och Viktoria på att poppa popcorn.
Det var längesedan man åt det faktiskt! Satte på Shutter Island och la oss i sängen. Och här ligger vi nu. Borde man sätta på en till eller sova? Ja.. Jag är iallafall kissenödig så borde väl gå på toa. Kanske.. Om jag orkar. KISSELI KISSIELI KISSEMISS.
 
KOLLA NIGGA, NIGGA, NIGGA. OLD PICTURE, ON MY MOTHERS COMPUTER. I KNOW YOU LIKE IT.
 
God natt så länge, tror inte någon är vaken nu..

Kommentarer
Postat av: Melinda Nyrén

Kommer inte riktigt ihåg vad det hette, men hotellet hette mikri poli!

2012-08-14 @ 14:26:56
URL: http://melindanyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback