Sommar, sol och häftig pool gärna några brudar med kort tight kjol.

Tjena kexet står du här och smular? ;) 
Det goda humöret fortsätter. Därför tänker jag berätta en av mina tre hemligheter som jag inte har berättat än.
Anledningen till att jag inte har berättat detta innan är för det var roligt att se personers reaktioner!
Dock bara positiva, hittills! 
 
JAG HAR GÅTT FRÅN BLONDIN TILL BRUNETT I ETT SNAPP.
Detta hände i söndags tror jag att det blir? :o Jag är iallafall jättenöjd! Kakaobrun, love it. 
 
Innan:

Efter:
 
Vad tycker ni mina kära bloggläsare? Bättre/sämre? Lika bra?
Btw, vill ni veta fler hemligheter också? ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: JOANNA

Sv: Tack:)! Ja jag brukar vara ute och fota lite då då;). Att fotografera är nog mitt största intresse. Gillar du att fotografera då?;)

2012-08-16 @ 15:57:58
URL: http://Pelargonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback