Mot Vänersborg.

God morgon allesammans! Och ja, idag kan jag faktiskt säga morgon! 
Somnade halv ett i natt, kändes konstigt. Dock vaknade jag vid fem av någon slags panikattack? :s 
Flög upp och var sandtorr i munnen! Kunde inte somna om förän en timma senare, ja herregud. 

Efter tre försök fick allafall mamma upp mig tillslut, inte för att jag var särskilt mycket piggare men ja, jag var på benen iallafall. Bättre än ingenting som sagt. 

Loggade in på tumblr och ser att jag har förlorat 8 följare, hemskt. 
Antar att det är sånna som bara följer om man följer tillbaka, för så vitt jag vet har jag inte ändrat min röda tråd. 
Dock har jag inte rebloggat jättemycket heller, men jag har helt enkelt inte haft tid eller lust. Samma med bloggen. 
Jaja, är ingenting att hänga läpp för, dock kanske jag inte når 400 följare på tumblr innan nyår.. Men har iallafall 350! Close enough! 

Snart drar vi oss till farfar och Marita, blir att fika och sånt med dem skulle jag tro.
Eftersom resten av min familj klädde upp sig idag så fick ju jag också göra det, haha. 
Klädde mig riktigt slött innan men fick byta om för att passa in i min familj..

Ni ser ju hur trött jag är, bilden är tagen 30 minuter efter att jag vaknade.
Ser ut som jag inte har sovit på flera år och som att jag gråter varje dag. 
Detta är en väldigt fin, kanske ny profilbild på facebook? Eller vad säger ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback