Sankt-AAAA Lucia.

God morgon alla morgonläsare! 
Här sitter jag kvart i sex på morgonen och lyssnar på Musikhjälpen.
Känner att jag är riktigt hungrig men jag hatar frukost så väntar tills jag är på bussen till att äta.
Då har jag ändå väntat en timma. 

Idag är det alltså Lucia. Mysigt! 
I skolan är det gröt - mums! 

Vi ska ha filmeftermiddag tillsammans med klassen men jag vet inte om jag ska gå längre.
Har prov imorgon i historia, är inte riktigt säker på det än.. Får se på det, hade varit roligt att vara med! 
Men eftersom det tar så lång tid tar ju det på krafterna såklart. Jaja, yolo. 

Slänger upp en dagens outfit (värsta fjortis bloggarN här ;PppPPPpppPPPpppPPPpppPP) 
 
LAGOM TRÖTT CHEY PÅ 16 ÅR, 9 MÅNADER OCH 1 DAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback