Tränade fyra i natt - sjukaste.

God eftermiddag (morgon för min del, haha) 
Var meningen att jag och Viktoria skulle fota denna gången.. 

Men igår så åkte vi till Överby efter att Viktoria sminkade mig istället för att fota..
Men jag fick iallafall med mig två BH:ar och en tröja - alltid en tröst.
Såhär såg jag ut.


I natt så ''satt'' vi uppe till sex ungefär. 
Vi var inne på chatroulette sverige och sedan bytte vi till norge och hittade mitt stjärnsyskon. 
Vid halv fyra bestämde vi oss för att träna, haha. Vi tränade rumpa, lår, rygg, bröst, hållning med mera haha.

Innan vi la oss bestämde vi att vi skulle gå upp vid tio så vi skulle hinna fota innan Viktoria åkte hem.
Klockan ringde och jag slog till Viktoria som väckte mig, men somnade om hahahaha.
Så ingen fotning här inte! 

Såhär ser jag ut nu, gött sleten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback