Trollunge som har varit i Borås.

God kväll allesammans! 
Nu undrar ni säkert varför jag inte har bloggat idag, men jag har varit i Borås tillsammans med min familj! 

Vi shoppade lite på Knalleland (hahaha, fulaste namnet någonsin på ett shoppingcentrum) och sedan åkte vi och hälsade på morfar på sjukhuset! Han håller på att behandlas för cancer så han ska stanna där i två veckor!
Och eftersom han fyller år imorgon och det ska bli snöstorm imorgon så passade vi på att åka idag istället!
Han blev så glad så, min söta rara morfar med krut!

Fick de sista julklapparna shoppade och nu har jag inte någon kvar! Har 370 kronor kvar, vafan ska jag göra med dom?! Haha, min summa med pengar ökade med 170 kronor idag trotts att jag köpte julklappar, hahaha lite kul.

Ne, nu ska jag se om någon vill prata med mig i skype och vänta på att få paketera in mina julklappar! 


Hälsat på mina fyra uppkliade finnar? :) 

Kommentarer
Postat av: sofia ulldahl

åh så söööt

Svar: Haha eller hur..
Sara Brändström

2012-12-09 @ 19:24:07
URL: http://sofialinneaulldahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback