Intervju med Alexandra Pallvid - HejsanAlexs.

Nu har jag fått svar på mina intevjufrågor av ingen mindre än Alexandra Pallvid! 

Kan du berätta lite om dig själv vad du gillar att göra på fritiden och så vidare? : Jag heter Alexandra och jag fyller 15 år till sommaren. På min fritid brukar jag vara med mina vänner, vara med min pojkvän och såklart blogga. Jag försöker också gymma när jag känner att jag har tid och lust!

När började du blogga och varför? :
Jag har haft en blogg innan denna och den startade jag i början utav 6an. Sedan så tog jag bort den och började blogga på denna sommaren 2010. Största anledningen till att jag började blogga var väl egentligen att många utav mina kompisar gjorde det. Sedan så började de gå ganska bra och då har det bara blivit så att jag fortsatt.


Vad är dina syften och mål för bloggen? : Jag har egentligen inga speciella mål för min blogg, jag kämpar inte för att bli den nya Kissie eller liknande, även om jag tycker att det är jätte roligt när bloggläsare kommer fram och hälsar på mig osv. Jag vill självklart höja min statistik och så vill jag gärna tjäna en slant på bloggen också. Men för det mesta så bloggar jag för att jag tycker att det är kul, jag får mycket stöd av mina läsare och det är underbart.

Vilka bloggar läser du dagligen? : Jag läser ganska många bloggar, inte alltid samma utan jag brukar klicka mig runt till lite olika bloggar. Men för det mesta så läser jag mina vänners och de större bloggarna!

Vad skulle du göra för en miljon kronor? : Jag skulle antagligen boka en resa, ta med mig familj/vänner och ha riktigt roligt. Det skulle ju antagligen bli pengar över och då antar jag väl att man skulle skänka lite annars skulle jag nog spara resten till senare i livet när jag ska köpa bil eller liknande.

Vad tycker du är viktigt för en blogg? : Jag tycker att det är väldigt viktigt med bilder i inläggen, gärna nya så man inte har samma hela tiden. Sedan så är det viktigt med bra uppdatering också, men hellre 4 bra, mer riktiga inlägg en 10 inlägg med bara en mening eller liknande. Jag är inte jätte bra på det där med bilderna men jag gör mitt bästa!


Om du fick beskriva dig med tre ord, vilka tre ord är dom första du kommer att tänka på? : Glad, ärlig, snäll


När du blir vuxen vad är ditt drömyrke? Och vill du fortsätta att blogga även som vuxen? : Helst av allt skulle jag vilja bli Victoria's Secret modell, som vilken annan tjej som helst typ. Men det är i stort sätt omöjligt för mig hehe. Så jag vet faktiskt inte jag vill tjäna väldigt bra så jag kan göra mycke roliga saker, resa osv. Jag tror inte att jag kommer blogga när jag är vuxen, eller det beror på vad man menar med vuxen. Jag kommer absolut inte blogga när jag är typ 25 år, tror inte jag kommer blogga när jag är 18 år heller, men man vet ju aldrig!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL ALEXANDRAS BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback