Tidsfördriv, tagen av pastan Astrid!

Jag har insett att min senaste kyss, var kanske ett misstag. Just för stunden var den underbar men i efterhand kanske jag ångrar det.
Jag saknar, min syster.
Jag pratar, alldeles för mycket, haha!
Jag skrattar, hur  mycket som helst!
Jag tycker om, att fota, umgås med vänner och sitta framför datorn haha!
Jag avskyr när folk, kaxar över internet.
Mina närmaste vänner är, underbara! Vet inte vad jag hade gjort utan dem!
Min första vän heter, Isabella och Kristoffer!
Min första kärlek heter, August, haha!
Kärlek är, för tillfället inget jag känner.
Min favoritfilm är, ingen särskil.. Jag saknar dig och case 39 är dock några favoriter!
När jag borstar tänderna, borstar jag för hårt och börjar blöda.. + står aldrig still!
När jag lagar mat, så är mitt hus som en resturang - alla vill smaka!
Jag är rädd för, ormar och höjder.
Jag önskar, jag och mamma får en trevlig dag imorgon!
Den värsta känslan är, att känna sig övergiven och ensam.
Den bästa känslan är, vänskap och kärlek tror jag!
Jag vill, åka till Göteborg - nu!
Jag är, en glädjespridare!
Jag är sämst på, att vara tyst..
Jag kommer alltid att vara, mig själv.
Den finaste som finns, är mina familj och vänner.
Sist jag grät var, igår.
Jag kan, sova när det är fullmåne..
Min kamera är, en bra kamera!
När jag vaknar på morgonen, kollar jag alltid om jag har fått sms..
Innan jag somnar, smsar jag..
Just nu håller jag på att, vänta på mat och göra denna saken..
Jag har aldrig, haft sex.
Idag har jag, pluggat,prövat kläder och handlat mat åt morfar.
Jag vill verkligen, åka till England snart, längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback