Bara för att alla bryr sig!

2011:
Hur har året 2011 varit för dig? – Speciellt.
Bättre än förra året? – Nej, det tror jag inte.
Har du träffat några nya vänner? – Ja men visst har jag det!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? – Absolut!
Har du flyttat under år 2011? – Yup!
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Kan hända!
Har du kysst en främling? – Nej!
KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2011? – Har väl varit helt okej tror jag!
Har du varit kär? – Absolut!
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Yup!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yup!
Har du haft ett hemligt förhållande? – Nope.
SORG&HÄMND:
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej.
Har någon i din släkt avlidit? – Yup.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? – Kan ha hänt, hehe..
Har du varit i slagsmål? – Nej.
PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? – Det har vi väl alla ?
Har du skämt ut dig? – ... Alla gånger jag ramlade under 2011, det var sjukt..
Har du ljugit för en vän? – Hrmpf.. Inte säker? Kanske har skett!
Har du varit ute en hel natt? – Nästan!
Har du blivit tagen av polisen? – Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – Ett antal gånger!
SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du på? – Rådaskolan -.-'
Har du varit elak mot någon i skolan? – Kan ha hänt.. Men för självförsvar.
Hatar du någon i din skola? – Hata är ett starkt ord, så nej.
Har du haft alla rätt på ett prov? – Närmaste var ett poäng i från!
Har du förlorat en vän? – Glidit i sär kanske.. Men inte förlorat tror jag.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Yup!
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej, inte vad jag vet.
Har du många killkompisar? – Absolut, killar är dem roligaste att umgås med!
FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre? – Absolut!
Skulle du vilja väga mer? – Nej, det är lunch!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut och om några dagar hade någon annan? – Beror på hur länge det har hållit. Men ja, besviken skulle jagväl bli antar jag!
Skulle du vilja ha sex med en kändis? – Hm, njae..
Skulle du vilja dricka dig full nu? – Nej.
TIO KAN:
Kan du röra på öronen? – Nej :(
Kan du slicka dig på näsan? – Börjar lära mig, nuddar lite :D
Kan du kolla i kors med ögonen? – Yup!
Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Förmodligen inte, eftersom jag pratar i sömnen också..
Kan du vara på fest utan att dricka? – Ja, det tror jag nog!
Kan dina vänner lita på dig? – Absolut!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Ja men visst, har lite svårt att ge i från mig mina pengar.. Snåla jävel..
FEMTON HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – Det har vi väl alla.. ?
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – Yup!
Har du ett syskon? – Yup!
Har du varit full den här månaden? – Nej.
Har dina föräldrar ljugit för dig? – Alla föräldrar ljuger ju när vi är små om att jul tomten finns. Annars vet jag inte.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? – Njae..
Har du borstat tänderna den senaste timmen? – Nej tänkte göra det efter detta..
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Nope!
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? – Nej.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – Nej
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej
VEM:
Vem är din bäste vän? – Amanda, Hannah och Viktoria.
Vem älskar du? – Mina nära och kära.
Vem är den bästa artisten? – Bra fråga..
Vem pratade du senast i telefon med? – Hannah.
Vem har du en liten crush i? - Filip I guess! 
Vem är snyggast i världen? - Ojojoj bra fråga!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? – Min familj!
Vem är snällast i världen? – Mamma tror jag!
Vem sov du med senast? – Emma (min syster.)
Vem kysste du senast? – Filip.
ANNAT:
Vad blir ditt namn baklänges? – Aras.
Har du gjort en snöängel i år? – Nej, ingen snö :(
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? – Var bara inne som liten i en resperator.
Har en dröm gått i uppfyllelse? – Yup!
Har du någon gång testat karate? – Nej.
Första sporten du gick på? – Gymnastik!
Minimorötter eller pommes frites? – Bååda!
Vad längtar du mest till just nu? – Sommaren, helt klart!
Hur gammal har du tänkt bli? – Jadu? 
Har du haft vattkoppor? – Japp.
Vad drömde du inatt? – Minns inte..
Vilken tv-serie är bäst? – Hawaii five-0, lätt!
Vad åt du senast? - Emh ostmojs..
Vad är du mest rädd för i hela världen? – Ormar och höjder..
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? – Haha, det händer!
Bikini eller baddräkt? – Bikini!
Är du mörkrädd? – Nej.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? – Yup, klart som FAAAAN att jag har haft!
Riktig gran eller plastgran? – Riktig, fast vi har plast för ah allergi.
Tänt eller släckt när du ska sova? – Ska vara kolsvart!
Godaste drickan till frukosten? – Tropisk juice!
Har du spelat tjej i en teater? – Yup!
Duscha eller bada? – Beror på!
Har du gråtit i skolan nån gång? – Japp.
Hur tar du dig till jobbet? – Jobbar inte.
Sjunger du på toa? – Yup..
Vilken färg har din jacka? – Svart.
Använder du långkallingar? – Nej.
Är du höjdrädd? – Yup!

Vilket land vill du åka till? –  Finns många!
Vad ska du göra NU? - Göra klart denna..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? – Yup! 
Har du sett din bästa vän gråta? – Yup.
Vilka vitaminer åt du när du va liten? – C, D & E kanske.. ? 
Har du fått någon komplimang idag? – Haha nej inte än.. Forever alone.. ELLER JO I NATT! ATT JAG VAR VACKER 8D
Har du varit med i en rättegång? – Nej.
Är du polare med grannarna? –  Mja..
Vilka språk talar din mamma? – Svenska
Vilka länder har du bott i? – Sverige.
Senaste piercingen? – Öronen när jag var.. 7-9 år kanske... ?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? – Måste varit igår när hela familjen tog en raggarrunda..
Gay? – Nej, tyvärr.
Har du täckt någons hus med toalettpapper? – Nej..
Suger det här? – Mja..
Har du varit på stranden? – Såklart!
Har du haft en stalker? – Hehe, umh yah.
Minns du din/dina musiklärares namn? – Yup..
Hur bra är din syn? – Bäst!
Har du varit på ett party? – Ja.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? – Nej..
Har du varit utomlands? – Ja.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? - Eh.. Har bara sjungit på ett..
Var är dina syskon just nu? – Ehm, på sitt rum och gör i ordning för hennes boyfriend kommer snart tror jag.. Och här sitter jag i trosor och t-shirt, tror hon älskar mig!
Vad var den senaste drömmen du minns? – Träffade en lärare utanför hemköp i Mellerud, och hon kallade mig världens bäste elev.. Men hade henne inte i nått.. Så kramade hon mig och mina händer kom under hennes armhålor.. och ja.. dom var blöta....
Vilken tid gick du upp i morse? – Kvart i ett tror jag..
Vad ska du göra i helgen? - Ingen aning, får se½
När var du riktigt sjuk senast? - Jadu.
Vad finns i din bakficka? – Har ingen..
Har du färglinser? – Nej, men skulle vilja ha!
Vad gjorde du kl 2 inatt? – Höll på att somna tror jag!
Vad ska du göra efter det här? – Klä på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback