Grattis till veckans blogg!



Nu har jag lottat ut veckans blogg, och vinnaren heter Astrid Kling!
Astrid är en glad och energisk tjej på snart 15 år! 
I hennes blogg kan man läsa om hennes privat liv uppe i Råneå bland annat.
Hon har nästan alltid tillhörande bilder till det hon skriver så det blir mer intressant att läsa! 
En blogg värd att läsa enligt mig, klicka här för att komma till Astrids blogg!

Som sagt jag lottade om vem som skulle bli veckans blogg och ja denna gången var det Astrid som hade turen! 
Ni ska få ett par bevis som visar er att jag inte ljuger för er och favoriserar personer! 

Här har ni bildbevis på alla lappar med era namn på i ett glas som jag skakade om och drog en lapp!

Och här ser ni vilket det första namnet var som jag fick, fin handstil och allting!


Kommentarer
Postat av: astridkling

yää bebi!<3

2012-01-14 @ 21:32:55
URL: http://astridkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback