I can't go one minute whitout your love.

Tänkte att ni kanske ville se hur resultatet blev igår! 
Gjorde även ett kollage med bilder på olika hårfärger som jag har har haft mellan 2009-2012!
Orkade dock inte ta ut alla bilder men, ja här har ni ett antal bilder iallfall!

Från första början så är jag blond, haha wierd or whaaat?! 
Men ja sen när åren gick fick jag ljusare brun! 
Första gången jag färgade håret så gjorde jag en rivstart och färgade mitt hår svart, vadå crazy!?`
Den stora bilden är den nyaste hårfärgen för er som inte förstod sig på sig det..

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad bra du passa i alla hårfärger! ^^

Och förra inlägget: ja, självklart vilka babes! xp <3

2012-01-06 @ 20:46:05
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback