Skräll?

Filip tyckte att det var skräll att jag shoppade.. Och Hannah undrade varför vi skulle shoppa nu igen, busigt! 
Fick mig lite köpt idag också! 

- Bettan burnot linne - Gina Tricot 50 :-
- Iris knitted poncho - Gina Tricot 50 :-
- The sims 3 medeltiden Pirater & Adel - Siba 199:-
- BH - Lindex 99:-
- Toffsar
(alltid värt att köpa!) - Glitter 10 :-
- Ear cuff - Glitter 20 :-



Har haft en heldag med mamma och Emma, jätte mysigt! 
Men nu är vi hemma igen, Emma laddar ner sims och mamma lagar mat.
Själv sitter jag och bloggar och lyssnar på min älskade Magnus Uggla!

Snart så kommer Hannah också så vi flickor kan få prata av oss lite!
Saknat henne sååååååååhär mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback