Efter regn kommer solsken.

God kväll, jag är helt slut. Både psykist och fysiskt.
Kan bero på vädret men även min omgivning. Är väl lite jobbigt nu antar jag, emo-blogg♥

Jobbade mellan åtta och halv tre. Tillräckligt. Men jag har faktiskt målat på jobbet idag, jätte fina saker faktiskt! Riktigt stolt över mig själv, just kidding. Var bara en massa kladd. Men fint kladd eller vad tycker ni ? ;)  
 
Efter en dag på jobbet var det roligt att reta dem andra sommarjobbarna i Mellerud om jobbar i parken. Dem hade väl en och en halvtimma kvar att jobba tror jag. Haha, det var lite roligt att reta dem faktiskt.
 
Efter att ha fått en ny rätt som jag inte tidigare hade smakat, fast den var god utav min morfar så åkte jag och mamma till Bloms för att kika lite på kläder. Hittade inte något förän jag hittade en tuff t-shirt. Jag orkar tyvärr inte ta kort på mig själv just nu, är alldeles för snygg för kameran ibland. Men bara ibland. 
 
När vi väl skulle hem från Bloms så vräkte vattnet ner, riktigt forsade! Jisses, trodde inte jag skulle överleva där ett tag.. När en man såg att jag fotade regnet så skojade han och sa '' Det där är något att berätta för facebook ser jag!'' Men nejdå, jag berättar då inte detta för facebook utan min blogg. Men jag svarade ju självklart '' Haha ja!'' . 
Här ser ni ju bara hur mycket regnet forsade!
 
Som ni ser så var det helt sjukt, nästan värre än det som var på DH. Jisses!
 
Nu ska jag ta en långt varmt bad kanske, ja iallafall någon gång under kvällen ska jag ta ett bad. Ska bli skönt! Vi hörs imorgon, för jag tror inte att jag skriver någonting mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback