I'm back in Sweden!

Hejsan hoppsan blogg-världen och Sverige! 
Jag befinner mig ännu en gång i Sverige. Ska jag vara ärlig så är det rätt skönt.. 
Jag har haft det jätte trevligt och soligt! 
 
Tänkte göra en för och nackdels lista så länge så ni kan få någonting att läsa! 
För orkar inte ladda upp några bilder till min dator just nu, men jag lovar att ni ska få bilder!
 
Fördelar med Kreta - Chania:
* Varmt och gott.
* Nära till hands till havet.
* Trevliga och omtänksamma greker.
* God mat.
* Billigt.
* Fina utsikter.
* Varmt i vattnet.
 
Nackdelar med Kreta - Chania:
* Trafiken har nästan inga regler, helgalet.
* Kurviga och gropiga vägar.
* Inga skyddsräcken när man åker uppe i bergen. Det var hemskt..
* Rätt smaklösa rätter, hade kunnat vara lite mer kryddor.
* Påträngande män och försäljare.
 
Här får ni den sista bilden jag tog innan vi drog oss i från hotelet påväg mot flygplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback