Trött.

God kväll!
Klockan har precis passerat tio och jag har fått i mig två bitar av en pizza min mor hade köpt.
Det var rätt gott faktiskt. Lite enformig smak kanske. Var gorgonzola(?)ost på den.
Var annorlunda. Kan tänka mig att Italienska pizzor smakar så. Men vad vet jag? Jag har aldrig varit i Italien.
 
Slutade vid halv tre som vanligt, gick hem och fick middag. Idag blev det gryta och ris. 
Efter middagen så följde vi med morfar hem och handlade hos honom. Sedan lyssnade vi på allsång som var alldeles utanför morfars lägenhet på innergården. Det pinsamma var att jag kunde en heldel av dem, alltså det var ''gamla'' låtar som jag egentligen borde kunna så bra.. 
 
Efter att ha hjälpt morfar och ätit godis, kollat på bilder och så vidare rann klockan i väg. Klockan var då sju på kvällen. Jag gick hem, bytte om och mötte älsklingen och dem andra. Som vanligt är vi cirka tio personer så lite drygt att skriva upp alla kanske. Så ja, det är lättare att skriva sådär. Men det förstår ni säkert.
 
Snart ska jag sova och ladda upp för en sista dag på Fagerlidshemmet. 
Känns både skönt och sorgligt.
Köpte en prydnadstjej som var somrig.Tänkte att det passade bra eftersom jag är en tjej och jag har sommarjobbat där i tre veckor. 
 
Jag ska bra kolla klart på The Pauly D project, vilken hunk. I love him.
Bilder från weheartit.
Tumblr_lt4lozboil1qerfb9o1_500_large
Tumblr_m4hnji6lr21r7ob5po1_500_large
Tumblr_ly8ppqzxli1qkam4po1_500_large
Tumblr_lyxwi0xize1royh91o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback