Ha en fortsatt trevlig midsommar afton och midsommar dag!

God kväll! Åsa, Björn, Linus och Frida drog sig nyss hemåt. Har haft det trevligt faktiskt. 
Orkar inte göra någonting mer idag för jag känner att jag inte mår så bra. Vet inte riktigt vad det är, en olustig känsla i magen. Går inte att beskriva vad det beror på men.. 
 
Jag har iallafall haft en toppen midsommarafton. Klockan närmar sig elva och det är inte mycket tid kvar på dem. Jag hoppas på en bra midsommar dag också, umgås med vänner kanske? Idag har jag ju trotts allt umgåtts med min familj. Skulle vara trevligt att träffa någon jag inte har umgåtts med på länge. Längtar så efter några.
 
Nej nu slänger jag upp en bild på hur jag såg ut idag och på min tårta som jag gjorde.
 

Ursäkta min handstil, men det var inte så lätt att skriva med en kladdig pyntsak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback