Torsdag - glass - brändboll.

God eftermiddag kära vänner!
Torsdag eftermiddag och här sitter jag som alla andra vardagar, kollar på family guy och bloggar i soffan. 

I skolan hände det inte så mycket.. Ja.. Det blir mest film. Vi spelade dock brändboll på gympan. Härlig, svensk aktivitet - underbart. Tja.. Finns det något mer att säga om skolan idag? Vi åt glass och kollade på film på hemkunskapen, var rätt gott. Har ont i halsen idag.. Älsklingen har väl smittat mig eller något? Jag vet inte.. Haha, kan ju inte anklaga honom.. Men ja, nu gjorde jag det.. Haha.

Har hunnit att äta middag och druckit kaffe tillsammans med goaste morfar sen jag slutade skolan.

Slänger upp tre
fina bilder på mig idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback