Det är tillåtet att ha roligt någon gång ibland.

Hejsan allesammans! Förlåt för ett sent blogginlägg men har varit hemma i högst en timma idag!
Har haft en underbar dag tillsammns med mina kära vänner! Jag tror inte ni orkar läsa igenom alla personer jag har umgåtts med idag. Dock höll jag ihop med Kenny hela dagen, mycket trevligt!

Gör min dag i punktform så blir det inte så jobbigt att läsa igenom!

* Skola till 15.20.
* Hem och käka pyttipanna.
* Mötte upp Kenny.
* Gå och sola med mamma i tjugo minuter.
* Mötte upp Kenny och Elias.
* Gick till Stinsen och träffa trevligt folk bland annat Emma, Bettan och Velija.
* Gick upp till köpingen med grabbarn.
* Mötte Hannah med flera. Umgicks med dem ett bra tag.
* Sa hejdå till Kenny då han skulle med bussen tillbaka till Vänersborg.
* Gick hem och bloggade.

Hoppas eran dag blev bra, det blev då min iallafall! Tack alla som förgyllde min deprimerade måndag!

Lagomt trött tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback