En liten tanke..

Ja, jag kom och tänka på ska jag börja intervjua olika bloggare igen? För när jag gjorde det verkade det vara väldigt uppskattat! Om ni vill kolla vilka jag har intervjuat hittills kan ni klicka på denna text.
Jag har bland annat intervjuat Joakim Lindqvist och Moa Thun, även känd som Epicfaiil.
Är det någon som vill bli interbjuad eller har någon att läsa om? Kom gärna med tips och idéer!


Sluta nyss skolan, hade ingen bild idag eftersom min lärare var sjuk så fick sluta tidigare, skönt.
Dagen i skolan har sätt ut såhär för er som bryr er:
Musik - Kollade en film om Mozart, trodde jag skulle dö lika mycket varje gång han skrattade.
Matte två timmar - Gjorde sjutton tal, så mycket har jag nog inte gjort på helavårterminen känns det som.
SO - Gjorde nästan klart min I-land och U-lands uppsats. Men har helgen på mig att bli klar med den. Så efter detta blogginlägget ska jag plugga gärnet.

Ha en fortsatt bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, snällagör det! :) Du har typ slutat med alla dina kategorier...

2012-05-13 @ 10:42:54
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback